Letošnji teden pisanja z roko je potekal od 22 do 26. januarja 2024 z osrednjo temo Zapis časa o nas. Učenci so razmišljali o preteklih dogodkih in osebah, ki so vplivali nanje, ter tako ustvarili prijetne spomine.

Prvošolci so se predstavili z osebnim listom, tretješolci so ustvarili manjšo knjižico, v kateri so strnili svoja imena in prostočasne dejavnosti ter navedli, na kaj so ponosni in hvaležni, prav tako pa so razmišljali tudi o svoji prihodnosti. Pri angleščini so opisali potek običajnega dne v šoli in ga predstavili svojim sošolcem, petošolci pa so svoje dejavnosti nadgradili s pisanjem pisma, v katerem so svojim prihodnjim generacijam sporočili, kako so živeli nekoč in danes, in izrazili svoje želje.

Pestro je bilo tudi v podaljšanem bivanju. Najmlajši so se pogovarjali o pomenu pisanja s prosto roko, sebi, svojih prijateljih in stvareh, ki jih veselijo … Vsak je izdelal svoj osebni list. Tretješolci in drugošolci pa so poleg ustvarjanja lastnega osebnega lista priskočili na pomoč tudi prvošolcem.

Pri glasbeni umetnosti v 4. razredu so učenci predstavili svojega najljubšega pevca, pevko ali glasbeno skupino. Učenci so izbrali različne glasbenike, kot so Žan Serčič, Tanja Žagar, Manca Špik itd., prisluhnili pa so tudi njihovim pesmim in poleg zapeli.

Številne dejavnosti so potekale tudi na predmetni stopnji pri slovenščini: šestošolci so na podlagi vsebine Cankarjevega literarnega besedila Oko spomina seže daleč napisali zgodbo iz svojega otroštva, sedmošolci so tvorili opis življenja vzornika, medtem ko so devetošolci iskali tvorjenke preteklega časa ter predstavili pomembne osebnosti Tržišča in njene okolice, nekatere pa je osrednja tema spodbudila k pisanju pesmi. Pri novinarskem krožku pa so učenci kot vrli novinarji raziskali zanimivosti šolanja v Tržišču.

Prav vsi razredi so ustvarili knjigo Spomini OŠ Tržišče in jo napolnili z zapisom svojih dogodivščin.

Izdelki naših učencev so predstavljeni na plakatih, ki se nahajajo na hodnikih šole, nekaj pa si jih lahko ogledate tudi na šolski spletni strani.

 

Vesna Perko, koordinatorica projekta na šoli