V ponedeljek, 2. 3. 2020,  smo se učenci 6. in 7. razreda OŠ Tržišče odpravili v CŠOD Cerkno. Tam smo bivali 5 dni. Ko smo prišli, smo se takoj odpravili na smučišče. Potem smo se razdelili v 2 skupini in izvedli »fotolov«. Čeprav je padal dež, smo se imeli lepo. Naslednji dan smo imeli ocenjevanje sobe. Odšli smo na smučišče. Tam smo imeli malico. Prišli smo nazaj in imeli smo kosilo. Nato smo imeli različne popoldanske aktivnosti. V torek smo imeli različne igre in kviz. Vsi dnevi so potekali zelo podobno. Razlikovale so se samo dejavnosti. V sredo smo si ogledali kostume cerkljanskih laufarjev. V četrtek pa smo imeli plezanje in disko. Na žalost je prišel petek in smo se odpravili domov. Naučili smo se ogromno stvari. Imeli smo se lepo.

Hana Trebše, Anja Jereb, Manca Grozde, Ajda Jamšek in Žana Bartolj

V ponedeljek, 2. 3. 2020,  smo se učenci 6. in 7. razreda OŠ Tržišče odpravili v CŠOD Cerkno. Vsako dopoldne smo se odpeljali na smučišče. Ko smo se prvi dan razdelili v skupine, smo tako smučali ves teden. Vsak dan smo se učili in ponavljali znanje smučanja. Vsako popoldne po kosilu pa smo imeli različne dejavnosti, npr. fotolov, fotozgodba, disko ples … Bilo je zelo zabavno. Najbolj zabaven dan pa je bil četrtek. To pa zato, ker je bilo na smučišču sončno in tudi proge so bile dobro utrjene. Po smučanju pa smo imeli še plezanje, izdelali smo fotozgodbo in zvečer imeli disko, kjer smo se vsi zelo zabavali. V sredo pa nam je bilo najbolj všeč, ko smo odšli na ogled društva cerkljanskih laufarjev. Ta teden je zelo hitro minil.

Tjaša Tratar, Pia Gačnik in Neja Tratar

V CŠOD-u Cerkno nam je bilo zelo všeč. Zjutraj smo se zbudili ob 7.00, potem pa smo šli za zajtrk. Ob 8.20 smo se odpravili na smučišče. Tam smo se veliko naučili: zavijanje, smuk, ustavljanje … Ko smo prispeli nazaj v dom, smo imeli kosilo, nato pa smo imeli pol ure časa za počitek in igro. Nato so sledile različne popoldanske dejavnosti, kot so fotolov, Kaj lahko naredim? … Vse nam je bilo zelo všeč.

Luka Jazbec, Anže Povšič, Anej Skušek, Enej Jazbec, Nik Glušič

V ponedeljek, 2. marca 2020, smo se učenci 6. in 7. razreda odpravili v šolo v naravi. Kmalu po prihodu na Cerkno smo se odpravili na smučišče. Razdelili smo se v 3 skupine, potem smo smučali in se odpravili nazaj v dom. Tam smo imeli kosilo. Pred kosilom so nam učitelji še na kratko opisali dom. Nato smo odšli v sobe in se mirno namestili. Odšli smo na »diagonalo« (ravna črta pred domom), se razdelili v 4 skupine in se odpravili na fotolov. Raziskovali smo mesto, spraševali domačine in pisali njihove odgovore na list z vprašanji. V dom smo prišli ob šestih zvečer. Nato smo imeli večerjo, po večerji pa smo šli v postelje. Zjutraj smo se zbudili ob 7. uri. Dopoldan smo se odpravili na smučišče. Popoldan pa smo v kamri imeli zabavne igre. Vsi smo se pri tem zelo nasmejali. V sredo smo si ogledali društvene prostore Laufarjev. Bilo nam je zelo všeč. Gal Tramte si je celo nadel obleko in masko »ta koševa«. Vsi smo se ob pogledu na svojega prijatelja zelo nasmejali. Ob pol desetih smo se odpravili v postelje in kmalu zaspali. V četrtek dopoldan smo se odpravili smučat. Popoldan pa smo po skupinah izdelali čisto svojo fotozgodbo. Kmalu po tem smo odšli na večerjo. Po okusni večerji pa smo imeli pol ure počitka. Ta čas smo porabili, da smo napisali ta članek. Potem pa smo se odpravili v kamro na večerni ples. Skratka, zelo uživamo! J

Ian Lev Planinšek, Maj Repovž, Gabrijel Režen, Gal Tramte, Jure Flajs, Žan Janežič